Referenties

  • Heldere positionering & onderscheidend vermogen

    Heldere positionering & onderscheidend vermogen

    “Begin 2016 heb ik H4O Taxateurs opgericht, toen ik in de loop van dat jaar mijn dienstenpakket wilde uitbreiden met aan- en verkoopbemiddeling heb ik contact gezocht met Linda. Ik wist dat zij veel ervaring had binnen de makelaardij en dan met name op gebied van marketingcommunicatie.

    Omdat ik als nieuwe speler een plek in een bestaande markt moest creëren gaf Linda aan dat het belangrijk was dat ik een heldere positionering had en me kon onderscheiden van de bestaande kantoren. Zij kwam toen met het idee om een nieuwe methode van waardering te implementeren: de Tevredenheidscourtage. Op deze manier bepaalt de klant wat hij voor de dienstverlening van de makelaar betaalt. In eerste instantie had ik daar mijn twijfels over, want je stelt je heel kwetsbaar op, maar Linda overtuigde mij dat het eigenlijk heel sterk is. Je zegt daarmee: ik geloof in mijn toegevoegde waarde als makelaar en wil dat klanten echt tevreden zijn over mijn dienstverlening. Door deze vernieuwende methode had ik gelijk een uniek verhaal.

    Hierdoor heb ik, samen met het communicatieplan van Linda waarbij zij diverse middelen heeft ontwikkeld – onder andere social media, huis-aan-huis flyer, uitgebreide klantinterviews, advertenties en persberichten – een vliegende start gehad en veel woningen in verkoop gekregen.”

    Henk Oosterloo
    Makelaar
dazlin-logo-pms-iconen-2016-01

Nieuwsgierig geworden?

Neem dan contact op met Linda.

“Ik help ondernemers graag om hun marketingcommunicatie op een hoger plan te krijgen. Vaak lukt het met de bestaande bezetting onvoldoende: er is altijd wel een ander project of spoedklus dat voorgaat… Door mij in te schakelen weten ondernemers dat het goed geregeld wordt en is het voorwerk gedaan, ze hoeven in principe alleen JA te zeggen en ik zorg dat het gebeurt.”

  • “Ze heeft een enorme bijdrage geleverd aan de ontwikkeling van ons bedrijf”

    “Ze heeft een enorme bijdrage geleverd aan de ontwikkeling van ons bedrijf”

    “Linda hebben we als zeer enthousiast en betrokken vanuit Buitenstate leren kennen.  Voor de Buitenstate formule is ze verantwoordelijk voor onder andere de marketing en heel veel meer. Haar kennis van marketing en franchise uit eerdere functies is voor onze makelaardij erg functioneel gebleken.

    Ze heeft een enorme bijdrage geleverd aan de ontwikkeling van ons bedrijf. We hebben namelijk een makelaardij met boeren (zakelijke klanten) en burgers (als particuliere klanten). Enorm verschillende doelgroepen, welke ook verschillend benaderd dienen te worden.

    Linda komt telkens  met goede acties en werkt daarbij erg accuraat. Zo gaf onder meer haar marketingjaarplan veel inzicht over het budget van onze marketing.  Erg bruikbaar en praktisch, typisch Linda!”

    Harold van Rooij
  • Sterk op het snijvlak van strategie en uitvoering

    Sterk op het snijvlak van strategie en uitvoering

    “Ik denk dat Linda in haar kracht staat op het moment dat ze mensen kan helpen met marketingvraagstukken. Ze is vooral sterk op het snijvlak van strategie en uitvoering. Het is heel fijn dat iemand die strategisch mee kan denken ook weet wat er op de werkvloer moet gebeuren, Linda voelt dat aan en weet hoe ze moet handelen.

    Ook kan ze ondernemers op een respectvolle wijze een spiegel voorhouden en laat ze zien wat de consequenties van bepaalde keuzes zijn en of er nog andere, misschien betere opties zijn.

    Linda is prettig in de omgang, houdt van structuur en heeft een hands-on mentaliteit. Ze is doortastend, maar niet op een dominante manier. Ook is Linda een echt gevoelsmens, dat betekent dat ze een bepaalde bezieling heeft om mensen te helpen en graag iets wil toevoegen. Linda is zeker niet vooringenomen of dogmatisch en laat de klant de keuze.

    Concreet betekent dit dat als koers eenmaal is ingezet deze door Linda ook gerealiseerd wordt. Ze is van toegevoegde waarde in organisaties die veel ideeën hebben maar waar de uitwerking blijft liggen. Linda vertaalt deze visies en ideeën binnen een bepaalde tijd in concrete marketing- en communicatiemiddelen. Ik kan MKB-ers van harte aanraden eens een kop koffie met Linda te drinken”.

    Arthur Matien
dazlin-logo-pms-iconen-2016-01

Nieuwsgierig geworden?

Neem dan contact op met Linda.

“Ik help ondernemers graag om hun marketingcommunicatie op een hoger plan te krijgen. Vaak lukt het met de bestaande bezetting onvoldoende: er is altijd wel een ander project of spoedklus dat voorgaat… Door mij in te schakelen weten ondernemers dat het goed geregeld wordt en is het voorwerk gedaan, ze hoeven in principe alleen JA te zeggen en ik zorg dat het gebeurt.”

  • We kunnen op Linda bouwen

    We kunnen op Linda bouwen

    “Ik ken Linda vanuit onze samenwerkingsformule voor NVM makelaars. Daar is ze eerst met de uitvoering van marketingcommunicatie projecten begonnen en later is ze ook het formulebeheer gaan doen.

    Ze doet nu bijvoorbeeld ook de acquisitie van nieuwe deelnemers, bewaakt de begroting en bouwt de formule verder uit. Linda reageert snel en accuraat, is prettig om mee te werken en doet wat ze belooft. Daardoor kunnen we op Linda bouwen.

    Ook inhoudelijk werkt ze goed aan de ontwikkeling van haar vak. Ze heeft verstand van het maken van websites, weet hoe ze die voor Google goed vindbaar moet maken en kent de tactische trucjes om van websitebezoekers leads te maken.

    Ik raad andere bedrijven zeker aan om contact op te nemen met Linda. Als het intern niet lukt om goed vorm te geven aan de marketing- en communicatie dan biedt externe expertise een afbakening in tijd en geld. Iets wat voor ondernemers erg prettig is om duidelijkheid over te hebben”.

    Adriaan van den Heuvel
  • Linda bewaakt het proces van marketing en communicatie en zorgt dat het gebeurt

    Linda bewaakt het proces van marketing en communicatie en zorgt dat het gebeurt

    “Binnen onze bedrijven zijn er geen mensen die alleen maar met marketingcommunicatie bezig zijn en automatisch wordt het dan een ondergeschoven kindje. Ik kende Linda vanuit Buitenstate en wist dat zij dit voor ons kon oppakken.

    Als het drukker wordt binnen een bedrijf hebben mensen die marketingcommunicatie als secundaire taak hebben heel gauw de neiging om te zeggen: het is druk, het werk van alledag moet eerst gedaan worden. En dan wordt het hele marketingverhaal op de lange baan geschoven. Dat is dood in de pot en dat zie ik elke keer wéér gebeuren.

    Uiteindelijk doe je marketing om je bedrijf stabieler te maken. Als je dat met een extern persoon regelt, dan merk je dat die wat kritischer kan zijn over de manier waarop jij denkt dat je in de markt staat. Iemand van buitenaf kijkt er met een frisse blik tegenaan.

    Verder is de kracht van de samenwerking met Linda dat er een planning is van de activiteiten en dat deze door Linda gestructureerd wordt bewaakt. Ze komt er ook op terug als een reactie van het bedrijf uitblijft.

    Ook is ze inhoudelijk goed op de hoogte van de mogelijkheden voor SEO en zet ze neuromarketing in voor het bouwen van websites.

    Mijn ervaring is dat dingen soms jaren kunnen blijven liggen: een nieuwe brochure, een ander aanpak of een nieuw logo. Vaak is de intentie er wel maar komt het er niet van. Met Linda als procesbegeleider weet je dat het gebeurt”.

    Johan Schep
    eigenaar
dazlin-logo-pms-iconen-2016-01

Nieuwsgierig geworden?

Neem dan contact op met Linda.

“Ik help ondernemers graag om hun marketingcommunicatie op een hoger plan te krijgen. Vaak lukt het met de bestaande bezetting onvoldoende: er is altijd wel een ander project of spoedklus dat voorgaat… Door mij in te schakelen weten ondernemers dat het goed geregeld wordt en is het voorwerk gedaan, ze hoeven in principe alleen JA te zeggen en ik zorg dat het gebeurt.”