Goede sparringpartner bij nieuwe watersport website

“Voor Hoora Watersport wilde ik een nieuwe website ontwikkelen, eentje die overzichtelijk is en die onze twee pijlers; nieuwbouw en verhuur van sloepen en zeilboten, laat samenvloeien. En dan begint het proces in je hoofd: wat is een goede navigatiestructuur?

Hoe zorg ik dat alles goed vindbaar is voor de bezoeker en voor Google? Kan ik het aantal boekingen en contactaanvragen via de website verhogen?

Maar hoe pak ik dat allemaal aan? Ik merkte dat ik behoefte had aan een sparringpartner.

Via een collega kwam ik met Linda in contact en we hadden gelijk een klik. Met haar ben ik toen samen gaan brainstormen over het doel en de structuur van de website, welke onderdelen er moesten komen, hoe de consument naar een site kijkt en hoe je daarop in kunt spelen met tekst en ontwerp.

Daardoor kreeg ik veel nieuwe inzichten, bijvoorbeeld hoe je mensen prikkelt om ergens op te reageren, de call to action. Ik werd gemotiveerd om breder te kijken en meer vanuit de consument te denken.

Linda is daarin niet stellig, maar laat jezelf kritisch naar de materie kijken, daardoor ontstaat er ruimte voor nieuwe ideeën in je hoofd.
Verder heeft Linda ook een deel van de teksten geschreven en dan zie je gelijk dat je het zelf zo niet op papier had gekregen. Ze benoemt alles net even anders omdat ze met een open blik naar ons bedrijf kan kijken.

Linda koppelt altijd heel snel terug en dat werkt prettig. Verder is het contact heel hartelijk en dat werkt gewoon super.
Dus, collega mkb’ers? Worstel je ook met dergelijke vragen? Bel gerust Linda voor een kop koffie. Ik denk dat je er altijd wijzer van wordt.”

Eva Meijer
Eigenaar
Hoora Watersport