Freelance tekstschrijver voor MKB bedrijven
Dazlin staat voor: dat is Linda.
Wie is Linda: freelance tekstschrijver
“Ik hou van water, al sinds mijn jeugd breng ik veel tijd op het water door. Daar vind ik ontspanning en kan ik mijn sportiviteit kwijt. Water is transparant, flexibel, krachtig en verbindend.
Heldere teksten
Deze kenmerken draag ik ook in mijn werk graag uit. Ik ben een spin in het web, denk graag mee in organisatievraagstukken en vertaal een nieuwe koers naar heldere teksten.
Tekstschrijven is een afwisselend vak waar veel creativiteit bij komt kijken, dat maakt het spannend en interessant. Maar copywriting is meer dan dat. Goede webteksten zijn vindbaar voor Google, vlot geschreven en nodigen uit tot actie.
Tover bezoekers om naar blije klanten
Een goed geschreven tekst zorgt voor effectieve websites. Helemaal als je dit combineert met kennis van neuromarketing. En laat dat nu net een hobby van mij zijn! Bij neuromarketing pas je kennis van de werking van het brein praktisch toe op je bezoekers. Zo ontstaan effectieve websites.
Meer dan tekstschrijver alleen
Maar ik richt me niet alleen op teksten. Ik kijk iets breder: ik zorg dat doelen gehaald worden door de verwachtingen helder, en de deadlines realistisch, te maken.
Na mijn studie commerciële economie (HEAO) heb ik 15 jaar bij verschillende organisaties gewerkt. In 2008 ben ik begonnen met Dazlin om mijn blik te verruimen en nieuwe uitdagingen aan te gaan. Binnen mijn opdrachten zoek ik graag naar creatieve oplossingen en kom ik met nieuwe ideeën op het snijvlak van marketing en communicatie.
Mijn dagelijkse werk bestaat uit:
- Websites verbeteren op basis van neuromarketing;
- Tekstschrijven, ook SEO-teksten (vindbare teksten voor Google);
- Bedenken en uitvoeren van nieuwe marketingacties;
- (Social) Mediacampagnes coördineren;
- Introductie van nieuw product of service verzorgen.
Maar ook voor het schrijven van folderteksten, persberichten of nieuwsbrieven kun je bij mij terecht. Wil je weten hoe mijn opdrachtgevers mijn werk ervaren? Kijk dan bij referenties.
En wil je kennismaken? Ik kom graag langs om een kopje koffie te drinken!
Linda is bij de (online) tijd
En heeft een opleiding gedaan bij Aartjan van Erkel over neuromarketing en schrijven voor internet. Momenteel volgt ze een opleiding op master niveau op ditzelfde gebied. Bekijk hoe jij hiervan kunt profiteren.
Klanten vertellen
Neuromarketing tips voor onze website
Onze vraag aan Linda was: hoe creëren we een website die goed vindbaar en logisch ingedeeld is? Ook wilden we een overtuigende inhoud zodat bezoekers tot actie overgaan. Linda heeft een zoekwoordenanalyse gedaan en de indeling voor de website gemaakt.
Pakkende webteksten
Voor Qulotte heeft Linda de webteksten gemaakt. Ze zijn toegankelijk, vlot en met de eigen Qulotte 'touch' erin. Linda heeft dat goed over weten te brengen in pakkende webteksten.